Fredagen och lite om helgen

Nu har jag flyttat in i mit nya rum i fredags, det blev ganska bra:o) receptionsdisken blev bra till slut. Den var fel beställd från början utav mig, men så har man så snälla arbetare från scanska som hjälpte mig bygga om den lite och så vips passade den in precis som jag ville ha den.



Det ser lite konstigt ut med den gröna dörren på andra sidan rummet, men det är bara en utrymmnings dörr om det brinner från de på andra sidan.



Det kan nog bli bra häreller vad tror ni, jag är ganska duktig på att boa in mig :O)




SÖNDAGs LYX



Nagel fix, mina nya naglar fick lite rosa glitter. Mina gamla naglar bilden nedanför, vilka var finast hmmmm.
Det är alltid lika svårt när man sitter där och ska bestämma sig. Kanske ska manbörja
 redan nu att tänka på tills nästa gång, så man är förberedd :o)
Lyx problem...............



Love you som läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0