Min 40års helg

Blommor från jobbet och när man kom hem hade jag fått blomm bud. Tack ni kära kollegier och Jocke och Ulrika som skickade blommor;)


        


♥♥♥
Och så lagade min kära son mat på min födelsedag, kan man önska sig något bättre.  




Se så gott det ser ut, fetaost biffar med pesto potatis och guakimole och zatsiki och grönsallad och självklart ett gott rödvin till. Tack min bästa söta son.





Och ett paket från min söta dotter, en nessesär fullproppad med små paket. En ögonfransböj, pinsett, puderborste, ansiktsmask 2 st, maskara, ögonskugga borstar och en perfym. Tack min söta♥






Dags för lite festande på Enskede Värdshous. En super god middag + vin med mina kära kompisar. Självklart hade de hittat på lite roliga lekar. Vi är på....
Vem är klämmigast?




 
Aj aj aj det gör ju ont, man är ju fast och fin i huden så dt värkte;) Ha ha. Faktiskt sant när man har så många klädnypor i fejset.




Sen dans och festande hela natten med mina bästa kompisar.

.

Stort tack mina kära vänner för en super kul fest. Och tack för alla blommor och presenter som jag öppnade söndag efter frukosten. Jag har världens bästa vänner, puss till er alla.
Love you all



Kommentarer
Postat av: Melinda

Tack själv min söta, härliga vän!!! Det var jätte god mat och massor av trevligt sällskap!! Tack för att du finns!!<3 // Melinda

2011-09-21 @ 07:38:38
Postat av: Tess

Puss till dig med<3

2011-09-26 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0