Fina naglar

Vilken tjej vill inte ha fina naglar? Jag känner nog ingen, vad jag vet.
Ja, jag käpar för att behålla mina naglar hårda och långa. Måste ju vara fin den 17 sep;) 
 Det här nagelacket hjälper ganska bra. Sally
Hansen, finns i olika varianter och den här ska hjälpa mig behålla naglarna att inte gå av och flagna. Jag vill ju ha fina naglar som alla andra som gör naglar ute hos froffs, fast jag vill inte göra med gelé el glasfiber mm. Att få dra av en tumm nagel som fått inflamation är ingenting som jag kan rekomendera, så jag hoppar att göra naglar på salong.



Så jag hoppas på Sally Hansen produkter. Hoppas det hjälper;)


Kommentarer
Postat av: Eva "lilltå"

Hoppas lacket hjälper.....

Kram från lilltå till stortumme.

Ska bli så roligt på lördag !! Läääääängtar

2011-09-11 @ 22:32:54
Postat av: Tess

Ja det ska bli super kul, Kramiz min vän!

2011-09-13 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0