Blodtrycks mätare i 24 tim

Högt blodtryck, vad ska man säga om det? Jobbigt att den tar fyra gånger under 1 tim och i 24 tim. Inte nog med att den tar ofta utan den verkar inte känna mitt blodtryck
 ibland och då pumpar den upp ett högre tryck så jag dommnar i handen, aj aj aj. Är jag död eller? man kan ju undra lite lätt. Hoppas jag får sova någonting i natt iaf:(


Jävla skit dag. Trött och super förkyld och så denna trevliga sak på armen. Hoppas dagen blir bättre i morgon.



Någonting roligare
IKEA
visst är de fina våra nya små ljuslyktor. Nu är jag inne i min vita period. VITT VITT VITT mera vitt.





Det började med den här fina Carpe Diem ljuslyktan, den köpte jag på Öland under semestern.
 


Kommentarer
Postat av: Eva "lilltå"

sicken tur att vi valde en vit BIB till dig i present när du nu är inne i din vita period. Tag dig ett glas kallt rose så ska du se att trycket går ner el så får du sova iaf. Krampåre

2011-09-26 @ 22:26:00
Postat av: Ullis

Kryapådig-kramar!!

Älskar vitt oxå!!! Men även färg hi hi fast mkt vitt har det blivit nu....

Hur är det på nya jobbet?

Puss puss!!

2011-09-27 @ 04:18:26
Postat av: Tss

Jo det är super på jobbet, alltid nya saker att lära sig. Det är spännande. Ja den vita bib-en står i köket med rosé i förstås;) Kramiz till er

2011-10-04 @ 21:47:34
Postat av: Tess

Jo det är super på jobbet, alltid nya saker att lära sig. Det är spännande. Ja den vita bib-en står i köket med rosé i förstås;) Kramiz till er

2011-10-04 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0