Vill alla känna sig snygg?

Kämpa med trind och sally Hansen så får man fina naglar, det är kämpigt att alltid hålla på måla hela tiden. Gör man inte det så flagnar dom och går av.


Fin fint, det är roligt att måla oxå, fast mycket svårt att måla med vänster. Det krävs övning:)





Jag tror vi alla tycker om att titta på det som är snyggt, ögat dras till det snygga och även det som sticker ut. Vågar vi sticka ut för mycket? alla är inte bekväma i att folk tittar, jag tror det ofta kan bottna i dålig självkänsla. De flesta mäniskor är vackra och hittar man sitt sätt att förstå det så utstrålar man det. De är duktiga på 
The Studio på att sminka och få en att se naturlig ut, en utav bilderna. Det blir ganska fina bilder.



Min söta bästa vän Majsan och jag på en bild tillsammans;) efteråt åt vi på en restaurang, god mat och självklart rosé. Puss




Kolla in efterätten vi delade på, (bananaP..T) haha ha ha. Det var skoj


Grattis till nya arbetet min kära vän. Min present till majsan blev ett armband från Diddi där det står follow your hart på.





Och så hade jag mina fina barn med på bild också. Svartvitt är ganska trevliga bilder de med.
Tack mina allra bästa barn, så glad att jag har er.




Kommentarer
Postat av: Eva "lilltå"

fina bilder åh naglar ;-)

2011-10-04 @ 21:48:26
Postat av: Tess "tummen"

Tack vännen, jag la till lite oxå. Kul att du hänger med och kommenterar. Love you

2011-10-04 @ 22:20:52
Postat av: Eva "lilltå"

Såg de nya bilderna.

Kollar din blogg varje kväll, så kul att följa dig och ditt liv. Funderar själv på att börja blogga.

Saknar dig <3 Kram



2011-10-05 @ 22:37:12
Postat av: tess

Tack vännen, saknar dig med. Mycket <3

2011-10-06 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0