Vadstena kloster (uttalas Vasstena)

Här var mitt boende onsdag och torsdag i Vadstena. Sååå scharmigt och litet första natten höll jag p att ramla ur sängen. Jag är ju inte så van vid att ligga i så smal säng, ganska lustigt att jag nästan ramlade ur sängen:o)


Badrummet var oxå pluttigt, fungerade dock mycket bra men  mellan handfatet
och väggen var det trångt när man skulle tvätta av sig.













Ja i duschen fick jag plats men det var nog inte mer än så.
Det var en helt fantastiskt rolig konferens, mycket skratt med nya ansikten och mycket inspirerande arbete.
Kul att få träffa Eio anställda landet runt. Historien om Vadstena kloster och rollspel under middagen var super, jag är s nöjd. Mycket vin och sena kvällar blev det väl också. Nu är jag mycket trött efter dagarna som var fullspeckade med aktiviteter och föreläsningar om hur vi kan lyckas bättre inom Eio Medlemsservice;0)
Tack EIO



Kommentarer
Postat av: Eva "lilltå"

Sicken tur att du e liten, charmig o pluttig oxå ;-) Du måste ha passat in perfekt ? Kramelikram

2011-10-22 @ 15:54:23
Postat av: Vicke

Då fick du bo i en historisk miljö

2011-10-24 @ 05:50:36
URL: http://vickes.bloggplatsen.se/
Postat av: Tess

Ja det var super, fast jag höll på att ramla ur sängen första natten. Ha ha så kan det gå. Kramiz

2011-11-08 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0