Dagens tankar

Ja man har ju fått en jättefin vinkylare i 40 rs present av min kära Eva(lilltå) och Johan & självklart så har jag mitt kära rosé vin i den. Älskar den, visst är den fin.... Helgen har bjudit mig på god mat och vin. I fredags var jag på invignings mingel på salong Skönheten på Söder, som min kära vän Carro gör ögonfransar och så kan ni även göra en fin make-up hos henne. Ja och nu har ju dom halva priset på behandlingar så självklart ska jag gör en behandling, det blev NAGLAR. Tjoho vad fin jag kommer att bli. Kommer att blogga om hur fina det blev. På tisdag kära ni så händer det;o)
Jag kan väl säga att jag är ute och far betydligt mer nu när jag arbetar på Söder. Det kanske är lättare att vimla ut då eftersom jag resan är där. Jag märker att de som är singlar har betydligt lättare att bara hänga på, kanske inte är så konstigt. Ja jag tycker det är super kul att träffa alla mina vänner:0)
Nästa lördag blir det glögg mingel med några vänner :o)



Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0